فیلم| اجرای گروه نقاشان نور در عصر جدید قسمت هشتم  22مرداد  ۹۹-راهبرد معاصر
مرحله دوم عصر جدید 2

فیلم| اجرای گروه نقاشان نور در عصر جدید قسمت هشتم  22مرداد  ۹۹

گروه نقاشان نور چهارمین اجرای قسمت هشتم مرحله دوم عصر جدید 2 را بر عهده داشتند
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 12
کد خبر: ۵۴۶۰۴

به گزارش راهبرد معاصر اجرای گروه نقاشان نور درباره کادر درمان بود.

قهرمان داستان این اجرا  خانم دکتر شیرین روحانی راد اولین پزشک شهید سلامت پاکدشت بود.

آریا عظیمی نژاد نخستین رای سفید را به این گروه داد اما سید بشیر حسینی رای منفی داد. در ادامه دو داور دیگر هم رای سفید به این گروه دادند.

آریا عظیمی نژاد: در کار شما این فریم آخر مهمترین اتفاق است. ممکن است هر دفعه یک داستانی را روایت کنیداما فریم آخر نتیجه کار شما است. این روزها همه کادر درمان روزهای سختی را پشت سر می گذارند. این دغدغه مندی شما را نشان می دهد و به نظرم یکی از رسالت های هنر هم همین است. هنر بی خاصیت و خنثی خیلی جذاب نیست، در اوج اتفاقات باید بروزی داشته باشد.

سید بشیر حسینی: این خروجی کار برای من جذاب است. طبیعتا نیت خوب است اما فرآیند می توانست بهتر از این باشد. بخش اول که مان نمایش بود می توانست جذابتر باشد، روایت هم همین طور. اگر متن زیباتر و رساتر بود به مراتب این پکیج اجرا  و قاب نهایی اثرگذار تر می بود.

امین حیایی: من رشد را در خروجی شما نسبت به اجرای قبلی می بینم اندازه ها و تناسب ها رعایت شده کامل تر از اجرای قبل است. این قاب فوق العاده ارزشمند است.

رویا نونهالی: همه ما تابع شرایط موجود هستیم. چون تصویری خوبی از آب درآمده نمی توانم رای سفید ندهم. من به حرمت موضوع انتخابی و این که تصویر خوب از آب درآمده رای مثبت می دهم.

 

 

 

 

اجرای گروه نقاشان نور در عصر جدید

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده